Jsme zasejc tu !

02.11.2012 16:28

pro ty co nás stále sledují , ať už málo nebo hodně, jsme tu zas :)) Máme nového člena rodiny , vysněného beardeťáka Kvidečka , z mé vysněné chovatelské stanice. Chovatelka Hanča je skvělý človíček se kterým si po té době co si píšeme je stále co psát a co řešit,o to víc, že máme nyní prcka od ní, jsem jí za to vděčná a jsem nekutečně ráda . Původně jsem plánovala beardedku z jiné chs,ale osud tomu chtěl jinak a já nelituji !! Jisté věci mi otevřeli oči :( Věci,který jsou jiným šumák, mně probudili včas a já děkuji za Kvída !! :)) Mno určitě Vás zajímá, co máme s Kvídem v plánu ? Budu upřímná, . zkusím od všeho kousek a podle toho co bude bavit na to se zaměříme, ale jeden druh výcviku to určitě nebude :) Co zkusíme určitě budou výstavy, byla by škoda toho krásnýho kloučka neukázat :) Další novinkou, ač pro nás vellice smutnou, je to, že jsme jednoho člena ztratili :(( Opustila nas ve veku 13ti let Matýnka :(( je nám po ní smutno, ale už napořád zůstane v našich srdíčkách, protože tam vryla nekutečnou čáru :) ♥♥